5 sebab kenapa tiada pelanggan di fanpage facebook

 
 fanpage facebook

5 sebab kenapa tiada pelanggan di fanpage facebook- ramai individu yang membuat fanpage di facebook gagal mendapatkan pelanggan kerana tidak mengikuti teknik yang betul dalam memasarkan produk.
Jika anda mengalami masalah yang sama , saya akan nyatakan 5 sebab kenapa tiada pelanggan di fanpage .
 

Sebab 1 : Bahasa Yang Kurang Profesional

Banyak peniaga di facebook guna bahasa pasar yang tidak disukai oleh pengguna . Bakal pelanggan akan menanggap wan  tidak serius menjalankan bisnes.  
   
Sebab 2 : Gagal Menjawab Respon Pelanggan
Jika pelanggan bertanya tentang produk / servis yang ditawarkan , ramai penjual di facebook tidak menjawab atau menyatakan jawapan yang tidak jelas .Hal ini membuatkan pelanggan tidak berminat untuk membeli produk / servis yang ditawarkan.


Sebab 3 : Tidak Menyakinkan Pelanggan

Banyak faktor yang tidak menyakinkan pelanggan apabila melawat fanpage . Faktor-faktor yang dimaksudkan adalah likes yang sedikit, design fanpage cover yang tidak profesional, maklumat bisnes yang tidak lengkap dan banyak lagi.


Sebab 4 :Cara Pembayaran Yang Kurang Jelas

Tiada cara pembayaran yang jelas disediakan di fanpage termasuk cara membuat pembayaran yang amat sukar dilakukan oleh bakal pelanggan untuk mendapatkan produk / servis.


Sebab 5 : Tiada Likes Fanpage Yang Banyak

Likes fan page yang ada di Facebook membolekan anda terus mempromosikan produk / servis kepada pengguna facebook . Jika di fanpage hanya mempunyai likes yang sedikit amat sukar untuk anda menghasilkan jualan yang banyak .
Anda boleh dapatkan beratus-ratus dan beribu-ribu likes facebook di link ini teknik pakar terbongkar

 
Nak artikel terkini ? masukan email anda kat bawah Dari : zuan
Print PDF
Next
« Prev Post
Previous
Next Post »

Copyright © 2015. zuwankb - All Rights Reserved | Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger