Jom jana duit dengan niagaAffiliate ia daftar percuma sertai cepat


Hari saya nak kongsi peluang untuk jana income secara online tanpa perlu mengeluarkan sebarang modal. Jika berminat nak tahu lagi, baca post ini sehingga habis, dan ketahui bahawa anda tidak akan rugi sesen pun dengan mendaftarsebagai agen affiliate di
NiagaAffiliate.com.

Secara amnya program affiliate ini ialah merupakan program buat duit online tanpa modal yang memerlukan anda untuk mempromosikan link atau banner yang disediakan.

Ada 2 cara income diberikan, iaitu program PPL (Pay-per-Lead) dan PPS (Pay-per-Sale). PPS adalah cara am, dimana setiap jualan yang terhasil menerusi link yang anda promosikan, anda akan dapat komisen. Manakala bagi PPS, anda akan dibayar bersandarkan jumlah lead (senarai) yang berjaya dikumpulkan.Dan istimewa untuk anda, program PPL kini ditawarkan sekarang di NiagaAffiliate.com.

Daftar sekarang di pautan ini -
Daftar Percuma NiagaAffiliate.com.

Program PPL jarang ada, jadi peluang ini seharusnya anda rebut, kerana NiagaAffiliate.com sedang mencari rakan niaga untuk mempromosikan produk. Sekali lagi, anda tidak perlu buat jualan di dalam program PPL ini.
PPL amat jarang-jarang diadakan
Anda tak perlu buat jualan

Setiap orang yang mendaftar, anda akan dibayar komisyen RM1.00 - RM2.00

Tiada yuran pendaftaran diperlukan. Ianya percuma.
NiagaAffiliate ada menawarkan pakej upgrade, namun ia terpulang pada anda sama ada nak dapatkan pakej tersebut atau tidak.Pengasas laman web NiagaAffiliate adalah orang yang sama yang menyediakan sistem autoresponder emelmatik secara percuma.

Program Pay Per Lead sangat mudah untuk buat duit online terutama sekali apabila ia masih lagi baru.
Daftarkan diri anda sekarang di sini - dan terusmulakan promosi.Ianya masih baru,malah saya diberitahu oleh pengasaslaman web tersebut semalam (30 Julai 2015). Jadi, peluang terbuka luas untuk anda promosikan link anda bagi jana komisen mudah.

Langkah-Langkah
Pendaftaran lawati link diberikan ini -

niagaaffiliate.com/affiliate

Jangan terlambat ya...sebab ia peluang untuk saudara :)

Terima kasih kerana sudi membaca hingga ke akhir entri ini. Besar hati saya sekiranya anda sudi meninggalkan 1,2 komen membina untuk saya memperbaiki kekurangan yang ada pada blog zuwankb.


Nak artikel terkini ? masukan email anda kat bawah Dari : zuan
Print PDF
Next
« Prev Post
Previous
Next Post »

Copyright © 2015. zuwankb - All Rights Reserved | Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger