Gandakan jualan di facebook tanpa kos tambahan

 
 jualan di facebook

Gandakan jualan di facebook tanpa kos tambahan-terdapat cara yang tidak memerlukan kos pemasaran tambahan , jom baca di bawah :

2 Cara gandakan jualan tanpa kos tambahan iaitu :

1. Bina Database Pelanggan.


Database pelanggan berkaitan dengan pemasaran email .Anda dicadangkan membina database pelanggan kerana banyak peniaga yang melakukan pemasaran di facebook sering diganggu oleh perubahan polisi facebook.


Ingat !! Jangan selesa sangat membuat pemasaran di facebook , banyak polisi telah bertukar.

Pastikan database pelanggan akan sentiasa bertambah dan memberi kesan langsung kepada hasil (revenue) bisnes.


Pada satu tahap (lebih kurang setelah 3-5 tahun menjalankan database building & customer retention) kita tidak lagi perlu mengeluarkan belanja iklan yang besar untuk pengiklanan di facebook kerana kitaran pelanggan lama yang berulang telah mencapai tahap sihat.

Anda boleh ke strategi sebenar pakar internet untuk belajar pemasaran email  dan mula  bina database pelanggan .


2. Tambah Ilmu Baru Dalam Pemasaran Facebook.


Cuba luangkan masa untuk mempelajari pemasaran facebook . Percayalah , apa yang kita belajar hari ini akan memberi hasil pada masa yang akan datang .

Jika ingin kurangkan kos tambahan pemasaran di facebook dan gandakan jualan , cuma fokus kepada pemasaran profile wall dan pemasaran di group facebook.


Anda boleh ke promosikan produk secara automatik untuk melakukan pemasaran secara automatik 24 jam sehari / 7 hari seminggu.


ataupun


Lakukan pemasaran  dengan berkesan melalui group , anda  perlu ke pelanggan targeted dari group untuk dapatkan senarai group targeted yang ramai bakal pelanggan.


Nak artikel terkini ? masukan email anda kat bawah Dari : zuan
Print PDF
Next
« Prev Post
Previous
Next Post »

Copyright © 2015. zuwankb - All Rights Reserved | Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger