Panduan dapatkan akaun CIMB Clicks & Maybank2u Sepantas 5 Jam









Perbankan Internet seperti  CIMB Clicks & Maybank2u adalah akaun bank online yang dapat melakukan pelbagai transaksi perbankan seperti pembayaran bil , pemindahan wang , kemaskini akaun , melakukan pembelian , membuat bayaran , menerima wang dan banyak lagi . Dengan kata lain, ia berfungsi seperti staff bank yang melakukan  tugas perbankan yang berkaitan dengan akaun anda .

Cuma ia dilakukan di internet dengan kawalan anda. Dengan ini , anda tidak perlu ke bank ,  service center* atau mesin ATM untuk menyelesaikan sebarang pembayaran dan memeriksa baki akaun bank anda.

Panduan dapatkan akaun CIMB Clicks & Maybank2u Sepantas 5 Jam

Sememangnya mereka yang mempunyai akaun perbankan internet mempunyai banyak kelebihan dan kemudahan daripada mereka yang tiada akaun perbankan internet . Oleh itu , anda sepatutnya mendapatkan akaun CIMB Clicks dan Maybank2u secepat yang mungkin untuk menikmati kelebihan dan kemudahan perbankan online.

Panduan yang disediakan langkah demi langkah , termasuk panduan bergambar , mudah difahami dan termasuk panduan menggunakan  CIMB Clicks dan Maybank2u dengan smartphone .

Anda boleh dapatkan panduan membuka akaun CIMB Clicks dan Maybank2u sepantas 5 jam di www.ebankingmy.com
Nak artikel terkini ? masukan email anda kat bawah Dari : zuan
Print PDF
Next
« Prev Post
Previous
Next Post »

Copyright © 2015. zuwankb - All Rights Reserved | Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger